۵ پاسخ

منم ۳۱ هفته و ۲ روز ۱۵۷۰ بود. دکتر گفت نرماله. تغذیمم خوبه دیگه انگار به زنتیکه

من ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود .‌دکتر بهم لیدی میل و مکمل داد . تغذیمو خوب کردم .‌۳۳ هفته شد ۲.۲۰۰

من ۳۰هفته ۱۴۰۰بود 🥲
لیدی میل داد بهم

۳۱ و ۴روز ۱۵۲۵ بود
۳۵ و ۴روز ۲۴۰۰

من ۲۹هفته رفتم وزنش ۱۵۵۰ بود
باید تغذیتون یکم بهترکنین
حبوبات تخم مرغ اجیل حلیم آبگوشت بستنی بخور لیدی میلم بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان دختر 
کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری