منم ۳۱ هفته و ۲ روز ۱۵۷۰ بود. دکتر گفت نرماله. تغذیمم خوبه دیگه انگار به زنتیکه
من ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود .دکتر بهم لیدی میل و مکمل داد . تغذیمو خوب کردم .۳۳ هفته شد ۲.۲۰۰
من ۳۰هفته ۱۴۰۰بود 🥲
لیدی میل داد بهم
۳۱ و ۴روز ۱۵۲۵ بود
۳۵ و ۴روز ۲۴۰۰
من ۲۹هفته رفتم وزنش ۱۵۵۰ بود
باید تغذیتون یکم بهترکنین
حبوبات تخم مرغ اجیل حلیم آبگوشت بستنی بخور لیدی میلم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.