منم پیش خانم موهبتی میرم راضی ام ازش
ولی واسه هزینه زایمان نمیدونم چقدر هست
دکتر موهبتی سز اختیاری هم انجام میده؟؟
منکه یه کورتاژداشتم پیشش راضی ام ازش عالی بود
گفت اول برج ۲ دقیق ۳۵ هفته برم نامه عملم بگیرم کلینیک ۱۷ شهریور میرم پیشش
بله منم خیلی تحقیق کردم
بیمارستان رضوی میخواستم عمل کنم هزینه سزارینم ۶۰ تومن میشد آزاد
بعد فهمیدم ۱۷ شهریور هم میشینه
هزینه ۱۷ شهریور ۳۰ تومن میشه میرم ۱۷ شهریور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.