۵ پاسخ

منم پیش خانم موهبتی میرم راضی ام ازش
ولی واسه هزینه زایمان نمیدونم چقدر هست

دکتر موهبتی سز اختیاری هم انجام میده؟؟

منکه یه کورتاژداشتم پیشش راضی ام ازش عالی بود

گفت اول برج ۲ دقیق ۳۵ هفته برم نامه عملم بگیرم کلینیک ۱۷ شهریور میرم پیشش

بله منم خیلی تحقیق کردم
بیمارستان رضوی میخواستم عمل کنم هزینه سزارینم ۶۰ تومن میشد آزاد
بعد فهمیدم ۱۷ شهریور هم میشینه
هزینه ۱۷ شهریور ۳۰ تومن میشه میرم ۱۷ شهریور

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی