۱۰ پاسخ

هیچی دارم گریه میکنم برا بد بختی مون😭

چطور سبب زمینی اینطور خوب میشه؟

با شوهرم اومدم بیرون دلمم گرفته از همه چی

هیچی دراز شدیم تو گوشی میچرخیم

هیچی شکر خدا
نشستم گهواره گردی و اخبار گردی روبیکارو میکنم

از استرس همش میرم دستشویی

هیچی
دخترم و باباش رفتن مهمونی
منم نشستم گرگ و میش ببینم

سرکارم
پریود هم هستم دارم میمیرم از درد

تصویر

من اومدم خونه خواهرشوهر

منم خداروشکر شام خونه مامانمم
الانم بیکار نشستم

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان فاطمه ثنا مامان فاطمه ثنا ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی