۵ پاسخ

همه‌جارو دارن‌میزنن دیگ ولی هیجا اندازه تهران ترسناک میست بنظرم

ما قشمیم تب شیرین کن رو زدن بیشرفا ابمون داره تموم میشه چن تا مدرسه هم زدن

پایانه بار زدن ۳جا دیگه

امروز۴جا رو زدن

اتفاقا سنندجم خیلی وضعش داغونه

سوال های مرتبط