من دقیقا همینو دارم راضیم
اره خیلی خوبه
سوهان خیلی خوبه مخصوصا انگشتای نوزاد ظریفه
اره من خیلی راضی هستم راحت ناخن بچمو میگرم
من دقیقا همینو دارم خیلی خوبه
خییییلی حتما بگیر
عالیه بخصصوص برای اوایل نوزاد
واسه من این مدلی نیست ولی خیلیییی راضیم بهترین خریدم بود تو سیسمونی
بعضیا میگن خوبه بعضیام میگن نه. چون موقع خواب اکثرا ناخونای بچه رو کوتاه میکنن هم صدا داره هم لرزش میده بچه بدخواب میشه
من نگرفتم
اره عالیه
برای من که خیلی بدردم خورده تا الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.