من ان تی ۳۳ بود
کلی عید اینور اونور رفتم
از تهران تا شهرستان
انومالی ۳۵بودم
فکر کنم به خیلی چیزا بستگی داره
میزان فعالیتم مهمه
من انتی ۳۹ بود
انومالی ۳۰
سرویکس چیه
منم ۳۱ هستم دکتر من اخه میگه کلا زیر ۳۵ خطره چرا میگه زیر ۳۵ ب من گفت سرکلاژ کن
من انتی ۳۸ بودم کار خاصی هم نکردم الان ۱۶ هفته شده ۳۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.