مامانا طول سرویکس زود میاد پایین یا ثابت می‌مونه

۶ پاسخ

من ان تی ۳۳ بود
کلی عید اینور اونور رفتم
از تهران تا شهرستان
انومالی ۳۵بودم

فکر کنم به خیلی چیزا بستگی داره
میزان فعالیتم مهمه

من انتی ۳۹ بود
انومالی ۳۰

سرویکس چیه

منم ۳۱ هستم دکتر من اخه میگه کلا زیر ۳۵ خطره چرا میگه زیر ۳۵ ب من گفت سرکلاژ کن

من انتی ۳۸ بودم کار خاصی هم نکردم الان ۱۶ هفته شده ۳۰

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری