سلام کیا زایمان طبیعی انجام دادند

۴ پاسخ

من یکبار ،ازمن میشنوی نکن
درسته بعدش زودسرپامیشی ولی واژن مثل قبل نمیشه ازهردکتری هم بپرسی همین میگه

من سخته ولی راضی بودم

منم ۲تا

من دوتا

سوال های مرتبط

مامان دردونه💛🐣🌻 مامان دردونه💛🐣🌻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان سیدحسین مامان سیدحسین روزهای ابتدایی تولد