بچه ها انگشت دخترم عفونت کرده چکارش کنم؟

تصویر
۹ پاسخ

با سوزن خالیش کن ی درد ردی داره ولی زود دردش ساکت میشه

پماد تترا ساکلین برن هر چند ساعت خوب میشه

چون ناخونشو از ته زده منم اینجوری میشم

یدونه پیاز بذار رو شعله گاز بسوزه وسطشو باز کن انگشتشو بذار وسطش ببند باید گرم باشه کل عفونتشو می‌کشه

سلام خمیر درست کن بزار ترش بشه بزار روش ببند زود خوب میشه

پماد جنتامایسین

پماد تتراسایکلین بزن

قطره کلیتریمازول

بزن.

سوال های مرتبط