نه عزیزم
بهتره ندید،
چون نمک بسیار و طعم دهنده های مختلف دارن و مواد تازه ممکنه استفاده نشده باشه و نگه دارنده دارن.
من ده روز مسافرت بودم نمیشد براش غذا درست کنم بجز سرلاک و میوه و بیسکوییت مادر و فرنی سوپ آماده هم براش گرفتم درست میکردم
نه عزیزم
نه اصلا خوب نیست
من باشه هرگز به بچم نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.