۵ پاسخ

نه عزیزم
بهتره ندید،
چون نمک بسیار و طعم دهنده های مختلف دارن و مواد تازه ممکنه استفاده نشده باشه و نگه دارنده دارن.

من ده روز مسافرت بودم نمیشد براش غذا درست کنم بجز سرلاک و میوه و بیسکوییت مادر و فرنی سوپ آماده هم براش گرفتم درست میکردم

نه عزیزم

نه اصلا خوب نیست

من باشه هرگز به بچم نمیدم

سوال های مرتبط

مامان شیرین مامان شیرین ۸ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی