۱۶ پاسخ

به به چ چای خوشرنگی چ خونه دلبازی خوش بگذره ❤

انگار مامان خانومی به برنج خیلی علاقه دارع

اون درب سرویس بهداشتیه؟!

نوش جان همیشه به خوشی زری جونم♥️♥️

زری وسایلاتو دادی مامانت مبل ساعت اینا چون خیلی شبیه مبلای خودته

بابام بهش میگه برج زهرمار
یدونه داریم همیشه قایمش میکنیم بابام نبینه 😂

طعمش چیه؟؟

صفا باشه
عشق باشه

جا من بکش

به به نووووووش

به به صفا باشه

چقدر وسایلای مامانت شبیه وسایلای خودته زری
صفا باشع

عجب قلیون قشنگی😍

خوش بگذره

صفا باشه عشق باشه خوش باشین عزیزم

بهههههه چه قلیونی😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌ومعراج مامان امیرعباس‌ومعراج ۳ سالگی