نگران فردایم ینی چی میشه


#تب واکسن سوختگی

۱۵ پاسخ

چهارشنبه ساعت ۳ و نیم صبحه😭

دیگه از بس فکر میکنم مغزم یخ کرده بخدا😔😔😔

منم خیلی نگرانم

خدا خودش رحم کنه... و منی که همش نگران بچه هامم... نگران عزیزانمم... چقدر اخه استرس... تا کی😔

بمیرم برای دل هممون ک خونه. خیلی نگران دخترمم یعنی چی میشه

ببخشید من اخبار رو پیگیری نمیکنم چه اتفاقی قراره بیفته ؟؟

خدا رحم کنه به هممون 🥲

دلم میخواد همه خونواده رو جمع کنم یه جا همه پیش هم باشیم هراتفاقی افتاد یا نیفتاد برای همه باشه.کسی داغدار بقیه نشه.یه مامان زیرخاک کردم بسمه خدا اخه چقد استرس چقد ترس ازدست دادن

من خیلی حالم بده خیلی ناراحتم😔

دلم عين سير و سركه ميجوشه

وای منم خیلی استرس دارمممم

ببخشید چه ساعتی

😥😓😓

منم خیلی نگرانم😭خدارحم کنه،من نگران بچه کوچیکامونم😔

منم نگرانم

سوال های مرتبط