نیاز باشه دکتر میده
واسه کسایی میدن که زایمان زودرس دارن
به منم گقت احتیاجی نیست درصورتی که بفهمیم تا هفته بعد مثلا زایمان میکنی اونوقت نیاز میشه
ب نظرم بزن من زایمان زودرس نبودم
ولی اگ زده بودم بچم دستگاه نمیرف
نه همه نمیزنن
منم نزدم ب دکترم گفتم چرا نگفتی بزنم گفت نیاز نداشتی الکی برات مینوشتم بد جوابگو باید میشدم
منم نزدم
بچمم سی وهفت هفته بدنیا اومد
نه اگه زایمان زودرس داشته باشی دکتر برات تجویز میکنه
نه بستگی به شرایط داره مثلا نشتی کیسه آب توی هفته های پایین و مشکلات دیگه...
ولی عوارضی هم داره بهتره نزنید وقتی مشکلی نیست
من ۹تا زدم چون سابقه زایمان زود رس داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.