چقدر مردم ایران بدبختن
با دیدن تایپیکت واقعا دلم گرفت
عزیزم مشهد که خبری نیس من چیزی جمع نکردم که
منم هیچ کاری نکردم دست دلم ب هیچی نمیره سردرگمم
آخه خبرها میگن اگه بزنه هم برق آب گاز قطع نمیشه نگران نباشیم
من کاری نکردم
و نمیکنم
اصلا یه دبه آبم بردارم
تا کی میشه استفادش کرد؟
الکی استرس نده به خودت
نه هیچی حقوقم ندادن حتی
بدبختی رو بدبختی
نمیدونم واقعا چیکار کنیم
بریدیم از همه چی🥲
خیر چیزی جمع نکردم و لازم نمیبینم چیزی جمع کنم
منم اب برداشتم پیک نیک پرکردم یک لامپ شارژ خریدم
من ک آواره ام ی ماهه نمیدونم واقعا میخاد چی بشه
منم فقط اب برداشتم یه پیک نیکم داشتم بردم پرش کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.