۳ پاسخ

بچه تا سه ماهگی سرما نمیخوره

سرمانیست باپوآربینیشو تمیزکن ‌احتمالامایع داخل رحم رفته توبینیش اگ بازم اوکی نشد ریفلاکسه

بچه زیر 1 ماه سرما نمیخوره

سوال های مرتبط