۲ پاسخ

مزه دار نکن...
فقط با آب جوشیده بزار...
هستی یک کاسه ماست خوری فرنی و حریره بادوم میخوره اینجوری...
ولی اگه ی ذررره نبات یا چیز دیگه ای ادد کنم اصن لب نمیزنه

موقع پخت رطب بریز داخلش البته پوستش رو بکن

سوال های مرتبط