دردات تو خونه بکش بعد برو وگرنه اذیت میشی
اره گلم برو دیگه بسلامتییییی
اره گلم. برای منم دعاکن
اره دیگه برو عزیزم مشکلی پیش نیاد انشاءالله بسلامتی زایمان کنی التماس دعا
اره برو گلم بری بهتره یهو دیدی سری پیشرفت کردی خدایی نکرده تو خونه زایمان کردی ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی نی نی تو بغل بگیری
اره نزدیک شدی
ی کم فاصله دردا کمتر شه بری بهتره،اونجا هی معاینه میکنن اذیت میشی
سریع برو بیمارستان دیگه عزیزم
آره گلم برو
مال من هر۴دقیقه بود که دیگه رفتم
۴/۵سانت بازبودم
بیمارستان اگه دوره بهت برو چون یهودیدی دهانه رحمت سریع بازمیشه مثل من یک ساعته زایمان کردم
بسلامتی زایمان کنی
انشاالله بسلامتی زایمان کنی گلم
اره عزیزم به سلامتی زایمان کنی
اگه مسیرت به بیمارستان نزدیکه بزار چهار پنج دقیقه اینا بشه تایمش پایین تر اومد برو اگه نه فاصله داری برو کم کم
بنظرم اگه راهت ب بیمارستان دوره بله حرکت کن ایشالا بسلامت بغلش کنی🥹
چقدر من استرس شمارو دارم امروز
ایشالا فردا بیای بگی بچم بغلمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.