کاش حداقل بچه نمیاوردی ازش میگفتی نازایی طلاقت میداد
خدا بلخره برات میسازه شک نکن🌱
خیلی هارو دیدم تنهان از درون اما ... خودشون پشت خودشون هستن قوی باش ❤️
بخدا تقدیر هر کسی مشخصه
تو اگ با همونی ک عاشقش بودی ازدواج میکردی بازم همین مشکلاتو داشتی
چون از ریشه ضعیف شدی
والا ما هم که با عشق و عاشقی ازدواج کردیم خیری ندیدیم و همش توی سختی بودیم و هستیم . باز من میگم ازدواج سنتی بهتره، بخدا هیچکس خوب مطلق نیست، سعی کن به شوهرت نزدیک بشی حس تنفر رو کنار بذار برو سمتش یجوری جذبش کن که اخلاق بدش هم کنار بزاره و محبتش رو بین تو و بچه هات تقسیم کنه، زمان برنمیگرده عقب که بخوای انتخاب اشتباهت رو عوض کنی پس سعی کن با همین انتخابت ارتباط بگیری و اونو تبدیل کنی به عشق
به اون نفری هم که گذشته عاشقش بودی دیگه فکر نکن اون دیگه زندگی خودشو داره حتما ازدواج کرده و به تو فکر نمیکنه
حی خواهر .💔💔
ای بابا ،
ولی تو تنها نیستی ،خیلیا هستن مثل تو ،نمونه اش من 😮💨
😔😔😔😔😔
از چ چیزایی محرومی مثلا
مهریت چیه
بزرگ میشن خیرشونو میبینی، چقد سرگذشتت غم انگیز بود خیلی سخته آدم عاشق یکی دیگه باشه ...
بگردم🥲خیلی سخته…امیدوارم هرچی زودتر روزهای خوب توهم بیان
عزیزم انشالله خوشبختی بچه هات رو ببینی
منم تو سن ۱۴ سالگی با پسرعموم ازدواج کردم ازدواج سنتی به اصرار بابام
الان خودشم فهمیده اشتباه کرده میگه میخام طلاقت بگیرم خودم اشتباه کردم خودم درست میکنم
چقدر درکت میکنم چی میگی من ی سرگذشتی دارم ک هرچه بزرگتر میشم بیشتر غصه ام میگیره ک چرا باید از خیلی چیزا محروم باشم با ی انتخاب غلط و کوکورانه بی مسئولیت خانواده از زندگی خوب محروم شدم ...چند سالگی ازدواج کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.