پسر من دو روز اسهال داشت هیچ دارویی بهش ندادم فقط برنج سفید و ماست دادمش زود خوب شد
کپسول یوموگی خالی کن تو ی قاشق ماست
فقط درمنه ترکی شیره بکن با سرنگ بریز توگلوش آب روایتش حتما دعام کن اگه خوب شد از عطاری بگیر
ساشه کیدی لاکت بخر بریز تو اب یا ماست بخوره
ساشه کیدی لاکت
خواهشا ببرش دکتر الکی سرخود دارو نده خطرناکه
شربت زینک
ساشه کیدی لاکت
پودر او ار اس با آب قاطی کن هر بار اسهال شد یعنی دفع داشت بهش بده بخوره
پدی لاکت پودر
پودر پلانتاژل هر هشت ساعت يك ساشه
كپسول يوموگي روزي يك عدد
وان لايت هر نيم ساعت
اينايي ك گفتم دكتر تحويز كرد واسه پسرم
ساشه کدی لاکت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.