من محل نمیزارم خودش یکم بلند میشه
تا دوسالگی باید بهشون توجه کنیم چون اونا تو این سن اصلا درکی از لجبازی و لوس شدن اینا ندارن موقعی که اینکارو میکنه باید توجهش به یچیز جذابتر جلب کنی
بعد دو سالگی باید خواسته هاشون رو با کمی صبر
مثلا یچیزی میخواد یکم از عمد دیر بهش بده
بغلش کن سریع حواسشو پرت کن نازش کن یه اسباب بازی بده دستش
الان مفهمومی به اون صورت نداره باید قاطع یکبار بگی نه بعد اگر متدجه تشد حواسشو پرت کنی دو سالگی به بعد جتبه تربیتی داره چون معنای نفاهیم رو خوب متوجه میشن اما الان در حال یادگیری هستن
اما برادر زاده ات تو اوج دوره استقلال و لجبازیه و مادرش باید با کمک روانشناس کودک اسنحا رابطه اشو ترمیم کنه وگرنه تا اخر همینه داستان حای بزرگ بشه امکان داره به خودش صدمه بزنه که خانواده خواستشو پیش ببرن
دختر منم چند وقته این کارها رو میکنه در صورتی که پسرم اصلا چنین حرکاتی نداشت . سعی میکنم بی محلی کنم یا حواسش رو پرت کنم ولی نگرانم راهش این نباشه ، دنبال یه روانشناس کودک خوبم ، واقعا احساس میکنم به یه دوره آموزشی نیاز دارم
پسر منم همینه چون بلد نیستن حرف بزنن با گریه این کارو میکنن ولی من اهمیت نمیدم چون هرچیزیو که میخواد گریه کنه بهش بدم عادت میگنه و باگریه همه چیو میگیره
حناهم همینجوریه اهمیت نمیدم خودش بلندمیشه یادش میره
هیچی توجه نکن و بهش ندی وقتی گریه کرد
اون از اول بهش دادم یاد گرفته.الان امشب دختر من گیره هایی که زده بودم به موهامو میخواست بعد خیلی کوچیک و خطرناک بود نمیخواستم بهش بدم وایساد گریه کردن با عصبانیت رفت سریع قایم کردم و وقتی برگشت دید نیست ساکت شد
پسر منم اینطوریه سرشو میکوبه به زمین گریه میکنه اما معمولا سرشو با ی چی دیگ گرم میکنم یا بغلش میکنم نازش میکنم گریش ک تموم شد یادش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.