مامانای که نی نی تون پسره ۱۸ هفته کمر درد داشتین یا دل درد ؟؟؟

۱۳ پاسخ

من هنوزم کمر درد دارم ولی تا ۱۸ هفته جنسیت معلوم نبود همه میگفتن پسره ولی دختر بود

من از همون اول بارداری داشتم الانم شدید شده و بهتر نشده کمردردم

من کلا کمر درد دارم🤣فقط ی هفته مشخص نبوده

ن نداشتم ولی الان دل درد کمر درد دارم

واقعا نمی‌دونم کجام درد نداره یکیش خوب میشه یکی بدتر میاد جایگزین بازم هزاربار خداروشکر

من هنوزم فعالیت کنم دارم

مگ ب جنسیت ربط داره!!!؟ درد دل یا کمر

کمر درد زیاد دارم مخصوصا موقع خواب

بعضی موقه ها دل درد پریودی

من ۱۸ هفتم انتی احتمال پسر داد ....کمر درد شدید دارم گاهی هم دل درد

دل درد داشتم

من درد پریودی داشتم
دکتر گفت اگه لکه بینی نداری اوکیه
الان دردش تموم شده و کمردرد امده جاش🫠

کمر درد شدید داشتم

سوال های مرتبط

مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ونهم بارداری