۶ پاسخ

تیروئید هست داره یکم بالاست عددش نسبت به نرمال

ترویید داره
دکتر چرا براش آزمایش نوشت؟ دلیل خاصی داشت؟

مربوط به تیروئیده
مطعن نیستم ولی احتمالا کم کاری تیروئید

تیرویید داره باید دارو بخورع
چیز خاصی نیس پسر منم دارو میخوره

تیرویید داره

ازمایش چی هست

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی