من دو وعده میدم .صبحانه میدم فرنی و پوره سیب و پوره هویج و کدو حلوایی و .... و یه سوپ هم حدود عصر میدم بهش .سوپ گوشت و مرغ و عدس و ....
میخوام پایان هشت ماهگی سه وعده بدم .
من یبار سه چهار قاشق غذاخوری دادم سنگین بود مدام بالامیاورد
دیگه کمتر دادم مثلا ۴ قاشق مرباخوری
من سرلاک میدم سه وعده میخوره
بزور میخوره پس شاید دلش بخواد خودش بخوره بزار جلوش خودش برداره
من چون از چهارماهگی بهش غذا دادم الان بیشتر وقتا سه وعده میدم در طول روزم گاهی میوه میزارم جلوش یا یه خوراکی مثل کیک یا پنکیک خونگی که بخوره
من ۳ وعده میدم تو هر وعده اندازه قاشق خودش ۲ اگه خیلی خوشش بیاد ۳ تا قاشق میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.