من ک۳۲هفته و ۴روز۲۳۰۰بود
نه بچه ات تپلیه
صدک ۷۵خوبه تا ۹۰نرماله میگن
نه عزیزم ماشالا خیلی خوب رشد کرده خودت چی وزنت خوبه باد کردی یا نه😂من خودم از اسفند تا الان چهار کیلو اضافه کردم
وزنش میشه بگی چقدر بوده؟؟؟
واسه من ۳۱و ۱ روز ۲ کیلو بود
نه عزیزم چون رشدش بالاعه صدش رفته بالا
چند کیلو بوده؟
ن ینی رشذش عالی بوده
همونجا ازش میپرسیدی.چیزی نگفت؟
نه عزیزم یعنی وزنش خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.