۱۰ پاسخ

من ک۳۲هفته و ۴روز۲۳۰۰بود

نه بچه ات تپلیه

صدک ۷۵خوبه تا ۹۰نرماله میگن

نه عزیزم ماشالا خیلی خوب رشد کرده خودت چی وزنت خوبه باد کردی یا نه😂من خودم از اسفند تا الان چهار کیلو اضافه کردم

وزنش میشه بگی چقدر بوده؟؟؟
واسه من ۳۱و ۱ روز ۲ کیلو بود

نه عزیزم چون رشدش بالاعه صدش رفته بالا

چند کیلو بوده؟

ن ینی رشذش عالی بوده

همونجا ازش میپرسیدی.چیزی نگفت؟

نه عزیزم یعنی وزنش خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی