۸ پاسخ

آره نده شیرخشک هم همین ۴ هفته

همه قطره ها بعدباز شدن برای یه ماه انقصا داره

نه بازگردید فقط یکماه

همون یک ماه بعد باز کردن، تاریخ انقضا برای این نیست

باید ببینی رو‌جعبه شون چی نوشته

اونم یک ماهه س

انقضا روی جعبه برای قبل باز کردنه، هر موقع باز میکنی یک ماه تاریخ داره

سوال منم هس همه شربتاش دوبار دادم یادم رفته ۱ ماه گزشته میخام بدم نمیدونم چکار کنم

سوال های مرتبط