۶ پاسخ

نگران نباش من خودم کمکاری داشتم تو بارداری با قرص کنترل میشه

منم نداشتم قبلا
آزمایش بهداشت که دادن گفتن تیروئید کم کار داری
رفتم پیش متخصص دوباره ازمایش نوشت
امروز ازمایش دادم ببینم چی میشه دیگه🥲

منم دارم قرص میخورم اصلا نگران نباش طبیعیه

منم تیرویید نداشتم تو بارداری تیرویید گفت داری🥲

با دارو کنترل میشه منم دارم
اصلا نگران نباش

تو بارداری هورمون ها تعقیر میکنه عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط