۲۸ پاسخ

هیچی

چقدر عکست حال خوب داره😌
آب گوشت بار گذاشتم🥩

اینایی ک ناهار آبگوشت دارین خانواده ما اصلا ناهار نمی خورن😣😣😣 حتما باید برنج باشه خوش ب حالتون

لوبیا پلو

آبگوشت ازدیشب دارم

قورمه درست کردم

خوراک مرغ با زرشک و آلو

کشک بادمجون

ماکارونی

شوید پلو با مرغ جاتون خالی

زرشک پلو ازدیشب

قیمه گذاشتم

من خونه مادرمم آش رشته داریم

گشنه پلو😂

کباب تابه ای

برا خودمون ابگوشت دخترم عدسی
چون ابگوشت دوست نداره

هیچی،اصلا مغزم کار نمیکنه

پلو ماهی😍

من سرما خوردم میخوام سوپ درست کنم

به دختردخترخونه سوپ گذاشتم اماچون باسوپ سیرنمیشن نمیدونم کنارش چی بزارم

هنوز هیچی🫠🫠

از قورمه سبزی دیشب مونده

هنوز تازه صبحونه خوردم گفتی ناهار سرم درد گرفت از دیشبی دارم فکر میکنم چی بزارم 🤦‍♀️

من از دیشب ته چین دارم اندازه دختراست
خودمم ی چی میخورم دگ چیزی درست نمیکنم

عدسی

کتلت..

بخدا موندم اصلا چی بذارم از غذا حالم بهم میخوره دیگ

از صبح فقط داشتم پیچ می خوردم همه جارو تمیز کنم تا غذا اینا از هفت تازه نشستم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۴ سالگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۴ سالگی