۵ پاسخ

بایو لاکت خوبه

نینی اهورا

من بایو لاکت دادم خوب بود

دکتر به من گفت بی بی کر برا یبوست بهتره، دختر منم شکمش کار نکرده دو روز نفخ هم داره فراوان. اگه فهمیدی راز رفع یبوست به منم بگو

من پدی لاک دادم خوب بود

سوال های مرتبط