۶ پاسخ

سلام شما فیبروادنوم سینه دارید
منم دارم تو بارداری سونو شدید اندازه تغییر کرده بود؟
منم دارم باردارم میترسم

من بچم ۳۳۵۰ بود تا دوماهو نیم لباس صفر استفاده کردم ، بستگی به لباس داره مارک خوب بگیری قواره هاش بزرگه
دوبسته پوشک صفر هم استفاده کردم

دخترم ۳ کیلو بود هم لباس سایز صفر استفاده کردم هم پوشک

دوستم زایمان کرد ۳/۳۰۰ میگفت تا ۳ ماه صفر تنش کردم

پسر من ۳ کیلو بود سایز صفر استفاده کردم

۲۹۰۰ سایز صفر استفاده شد تا ۳ ماهگی و حتی بیشتر

سوال های مرتبط