نه زنگ نزن.
سرسنگین باش باهاش کلا
اگرچیزی گفت ک رفتی موندی بگو خودت گفتی
بعداهم باز رفتی و گفت هرروز هرروز خونه مادرت مگه میشه بگو من همسرم همیشه پیش شماست مگه من چیزی گفتم؟مگه من به پسرت گفتم شماهارو بندازه دور که به من میگی خاموادمو بندازم دور؟
دهنش جم میشه
نظر من اینه که نه تماس نگیر . آدم دل رحمی هستما ولی قبلا تجربه داشتم خوبی زیاد جواب نمیده. با هر کی مثل خودش
ببین خودت میگی از دیالیز اومده و ادم مریض هس دگ ناراحت نشو شاید از بیحالی یچی گفته
نه به نظرم زنگ نزن و وقتي شوهرت اومد خواستي باش برو
نه نزن تا شوهرت بیاد بمون خونه مامانت چه بهتر برا پسراش زحمت کشیده برا تو که نکشیده حمالیشو کنی
وقتی خونه زندگیت اونجاسمجبوری زنگ بزنیچاره ای نیسکه زندگی بهکام خودت تلخ نشه اما هرجور شده ازاونجا برید
عه خلخال هستی منم اونجا بدنیا اومدم
مریض جماعت زبون تند میشه بخصوص ک مادرشوهرم باشه
بی تفاوت باش مهم اینه که شوهرت درک کنه
نمیدونم چی بگم میتونی زنگش بزنی ولی تا زمانی ک شوهرت بیاد نری دیگه همونجا خونه مامانت بمون،
میتونی هم زنگ نزنی وقتی شوهرت اومد باهم برگردین خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.