۳ پاسخ

بچه من اینجوری بود نوزادی اگ میتونستم فیلمشو برات میفرستادم دکتر گفت رفلاکس داره دارو میداد

شاید دلش درد میکنه نفغ داره

دختر منم اینجوره. گاهی با حرص و عصبی شیر میخوره. عادیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی