مامانا ۳۶ هفته وزن بچه چقدر بود؟ مال من ۲۹۵۰ ،خوبه؟

۵ پاسخ

ماشالله خوب بوده خیلی

برای منم همین قدر بود

منم ۳بود

عالی هست من سونو دادم تازگی انشاالله هفته آینده

اره ماشالله خوبه خداروشکر 🤲

سوال های مرتبط

مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان D&D 💙🩵 مامان D&D 💙🩵 ۱۰ ماهگی