۱۸ پاسخ

پسرم دو هفته است سینه خیز میره

بلهه گلم

بچه منم نمیره
فقط غلت میزنه

داره ۹ ماه میشه سینه خیر نمیره؟

پسر منم نمیرخ

پسر من اصلا سینه خیز. نرفت چهار دست و و پاهم یه هفته رفت بعد دستشو گرفت بلند شد

بهار هم اصلا اصلا

اره نمیره، وقت هس

آره گلم

بله هفت ماهو دوهفته 🥴😂

دختر من ۹ماهگی سینه خیز رف

از من فقط غلت میزنه و میشینه. سینه خیز نمیره😂

پسر من تنبله هنوز نمیره😅

پسر من تنبله هنوز نمیره😅

اره برا من اصلا

دختر من هیچ کار نمیکنه

همه کارا می‌کنه

میره نترس
مهوا هم نمی‌ره

سوال های مرتبط

مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی