۷ پاسخ

به به..بوی سیب و دارچین اومد😋

خداقوت عزیزم🌸
برعکس من امروز زدم به در تنبلی صبحونه که خوردیم دخترم خوابید منم از همون موقع لش کردم پای گوشی ناهار هم هنوز نذاشتم🤦🏻‍♀️🫠😅

به‌به آفرین خسته نباشی

خسته نباشید❤️

ماشالله بهت🥹خداقوتتت

باریکلا بهت مامان پر انرژی

خسته نباشی خدا قوت
صبح زود بیدار شدن آدمو خیلی جلو میندازه چند روزه همش میخوام صبح زود پاشم زودتر از ۱۰ و نیم همتم نمیشه آخه سخته هم شب دیر میخوابم هم تا صبح دو باری دخترم بیدار میشه شیر خودمو میخوره سخته صبح زود بیدار بشم

سوال های مرتبط