چند تا شیر دارین تو خونه🫢🫢

۲۵ پاسخ

دوتا

۸ تا

مامان راشن جون خوبی

۷۰ تا پسر من الرژی شدید داره طلا فروختم از دلال خریدیم براش

منم همش ازاد میگیرم آخه شبرش گیر نمیاد سفارش میدم از اصفهان

۱۳تادارم

۱۵ تا

دوتا😕

یکی پلمپ دارم یکی نصفه

استرس نداشته باش
به این فکر کن که پسر کوچولوت به تو بیشتر از همه نیاز داره
فقط مامانا به بچه ها حس امنیت میدن

۱۲تافک کنم😔

۱۳ تا از اول جنگ گرفتم

۲۰ دارم اونم یکیشو امروز باز کردم

یه نصفه🤣🤣🤣

من سیزده تا دارم تا یکسالگی برسونم

یکییییی

لازم داری من با کدملی رایان برات بگیرم من این ماه داشتم ۴تا خریدم ۴تا سهمیه داره هنوز

١٥_١٦تا

یکی و نصفی🤐😂😂

شوهر من همه خانواده رو بسیج کرده با کد ملیاشون بگیرن با اینکه بچه شیر خودمو میخوره تا الان ۱۶تا جمع کرده 😭. انگار بهش حس امنیت میده .

یکی داره تموم میشه یه اضافه داره

۳تا آزاد خریدم ☹️

۳تا😐😐

۱۰ تا دیروز آزاد خریدم😐😑

۷ تا🫠🫠با کد ملی بچهای دوستام

سوال های مرتبط

مامان دلارام💕✨ مامان دلارام💕✨ ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی✨️🐣 مامان جوجه طلایی✨️🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱۴ ماهگی