۴ پاسخ

اره با پنیر، فرنی،اوتمیل،ماست..

نون پنیر گردو

من اوتمیل دادم
فسنجون هم دادم

بله عزیزم ،من با باقی مغزیجات اسیاب میکنم داخل فرنی ، اوتمیل میدم .

سوال های مرتبط

مامان آرسان❤️  آرن❤️ مامان آرسان❤️ آرن❤️ ۱۱ ماهگی
مامان خلیفه جون مامان خلیفه جون ۱۴ ماهگی