بله منفیه باید بالای ۲۰ باشه
من ۴۴۵ بودم خاله ام ۲۵
منفی.
منفیه گلم
بله متاسفانه شاید هم زود رفتی
خانماا چرا تایپکم نمیاد تو فرزند پروری؟.
دو روزه هرچی سوال بخام بپرسم نمیاد اصلا؟
بله منفی متاسفانه
طبق رفرنس آزمایشگاه ک جلوش نوشته آره عزیزم.
چندم سیکلته؟
باید عدد بتا چند باشه مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.