بچه ها ازمایشم منفی؟

تصویر
۸ پاسخ

بله منفیه باید بالای ۲۰ باشه
من ۴۴۵ بودم خاله ام ۲۵

منفی.

منفیه گلم

بله متاسفانه شاید هم زود رفتی

خانماا چرا تایپکم نمیاد تو فرزند پروری؟.
دو روزه هرچی سوال بخام بپرسم نمیاد اصلا؟

بله منفی متاسفانه

طبق رفرنس آزمایشگاه ک جلوش نوشته آره عزیزم.
چندم سیکلته؟

باید عدد بتا چند باشه مگه؟

سوال های مرتبط

هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
یا امام رضا یا امام رضا قصد بارداری
 هفته هفدهم بارداری