دیروز دکتر منو دعوا کرد گفت شیشه رو کنسل کن بخوره نخوره هم همون سینه اس
بزار گریه کنه میخوره
از دیشب امتحان کرد سخت بود یکساعت گریه و نق نق کردن ولی آخرش خورد کم خورد ولی خورد
نوکسینتو با یکم نبات شیرین کن چند بار هی بزن بذار میکبزنه باز اوکی میشه اما اصلا شیشه نده دخترم اینجوری شد شرایط روحیم داغون بود گفتم شیرحرص وجوش ندم دیگه سینه نگرقت
هعی منم همینم کلا شیشه میگیره فقط
با قطره چکون یا سرنگ بهش شیر بده
از رابط سینه استفاده کن
شیرخشک نده تا گرسنش بشه سینت بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.