خیلی خوبه وزنش ترازوها با هم فرق دارن خطا دارن
ارره خیلی خوبه
عالیه
تمنام ۳۴ هفته بدنیا اومد وزن ۲۴۰۰ قد ۴۷
۷ ماهگی ۸۵۰۰ بود به نسبت ماهای قبل کمتر اضافه کرده بود طبیعیه عزیزم از ماه ۶ به بعد بچه خیلی کمتر وزن میگیره مخصوصا ک درد دندون و بی اشتهایی ام میاد کمترم میشه
عالیه گلم
به نطر من که وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.