۶ پاسخ

خیلی خوبه وزنش ترازوها با هم فرق دارن خطا دارن

ارره خیلی خوبه

عالیه

تمنام ۳۴ هفته بدنیا اومد وزن ۲۴۰۰ قد ۴۷
۷ ماهگی ۸۵۰۰ بود به نسبت ماهای قبل کمتر اضافه کرده بود طبیعیه عزیزم از ماه ۶ به بعد بچه خیلی کمتر وزن میگیره مخصوصا ک درد دندون و بی اشتهایی ام میاد کمترم میشه

عالیه گلم

به نطر من که وزنش خوبه

سوال های مرتبط