واسه من زیاددورناف داده بودویکی دیگ ک عضلانی میزدم کلن روزی دوتاچهارروز
هزینه ای یو ای و نگف؟
ن خودت نزنی بهتره ن دردنداره دورناف من زیادزدم
دور ناف درد نداره اما اگ خودکاری بود میشد خودت بزنی اونم با اموزش الان باید بری برات بزنن من زنگ زدم پرسیدم از شرکتش
من ک امپول هارو بردم درمونگاه
اوابوست بخر خیلی خوبه اگه براخودت میخای . براشوهرتم فرتیل اید بگیر
سلام عزیزم دکترم ب منم داده آمپول و اوزیل
ولی من تنبلی دارم نگفته ای یو ای
نه درد ندارع..بری درمانگاه بهتره چرا الکی آسیب بزنی عزیزم.
من سینال زدم.ویتامین و اوزیل هم خوردم.ولی تاسیر نداش..کارتن قرمز واس چی خوبه؟
میشه از سینال اف عکس بدی برا من فرق داره
البته داروهایی دیگهای هم داد بهم اسمشون یادم نیست
سینال اف خیلی خوبه من سه تا دکتر برام نوشته بودزدم اون ماه ۸تا فولیکول داشتم🤭ولی چون شوهرم ضعیف بود نمیدونستم نتیجه نگرفتم
دپر ناف درد نداره زیر جلدیه من زدم
خودت میتونی بزنی عزیزم ن درد نداره انشالله ک نتیجه بگیری گلمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.