سلام دخترم اسهال شده کپسول یوموگی چجوری بهش بدم

۲ پاسخ

بریز تو ماست یا نوسیدنی مطمئن شو همه رو بخوره

با ماست قاطی کن بهش بده

سوال های مرتبط