۸ پاسخ

اره دارم ولی نباید باشع
خودم صبح رفتم سونو سرویکسم اومده بود پایینتر گفت استراحت کنم

فعالیت زیاد داری؟

بله طبیعیه استراحت کنی بهترمیشی

من هنوزم دارم
استراحت میکنم آروم میشه
بچه داره جا باز میکنه
تو این هفته ک میخوابم بدنم میگیره
راه میرمم کمر درد و لگن درد میگیرم
نمیدونم چیکار کنم

منم چندساعتی داشتم بعدازاستراحت قطع شد

عزیزم شما صدای قلب بچه و‌میخواین گوش کنین کجا میرین؟

سلام عزیزم من ندارم فقط بعضی وقتا زیر دلم تیر میکشه

من درد پریودی نه ولی کمر درد رو دارم امروز می‌خواد برم سونو

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یاشار بالام مامان یاشار بالام ۶ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد