به حريره بادوم ميشه سيبم زد يا بدمزه ميشه

۵ پاسخ

من تو حریره بادام خرما میندازم خیلی خوب و مقوی میشه

سلام عزیزم تو تاپیک های قبلی دیدم گفتین کورتون خوردین چه عوارضی داشتین

نه خیلی هم خوب میشه هر میوه ای دوست داره بریز

اره سیب له میکنم میریزم
موز هم خوبه

من موز اضافه کردم خیلی خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱ سالگی
مامان اورهان 🐣🧿 مامان اورهان 🐣🧿 ۱۱ ماهگی