۳ پاسخ

صدا رو شنیدی😬

واسه استخون بندی اینا میگن خوبه. بادوم خیس کن بااب جوش پوستشو بگیر بارنده ریز بریز تو ارد برنج

من بادوم خیس میکنم بعد میزارم روی پکیج خشک بشه قشنگ پودرش میکنم میزارم یخچال هر سری چند قاشق توی فرنی میریزم میزارم باهم بپزه یا میشه با اب و همون پودر بادوم درست کنی مثه فرنی بادوم پر از خواص خوبه

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان ۱ سالگی
مامان مهدیار 👶🏻 مامان مهدیار 👶🏻 ۱ سالگی