سلام ماما نادحریره بادوم چجوری درست میشه؟

۱ پاسخ

سلام من ۱۰تابادام نصف روز میخیسونم بعد پوستش جدا میکنم با یکم آب میریزم مخلوط کن ی قاشق آرد برنج و شیربادام ها بریز تو قابلمه بزار روی گاز حدود ۱۵دقیقه بپزه و به قوام برسع نوش جون کوچولوت

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 👶🏻 مامان مهدیار 👶🏻 ۱ سالگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری