۴ پاسخ

عزیزم بخیسون بعد پوست بگیر بزار کامل خشک شه و گرنه گوله میشه بعد آسیاب کن
ارد برنج هم ک ساده است مخلوط کن بعد با شیر آب یا ... بپژ
فدات پودر رو بزار تو یخچال حتما

خیس کن پوستشو بگیر بذار‌کامل خشک شن بعد آردشون کن بذار یخچال هروقت نیخوای بپزی نصف ق.چ آرد بادوم با یک ق.چ آرد برنج با شیر بپز. بهش خرما و سیب هم بزن با یکم کره خیلی لذیذ میشه

آره عزیزم چند ساعت خیس کن که پوستش راحت جدا شه بعدم با یکم آب تو دستگاه بریز حالا یا مخلوط کن یا آسیاب

آره بزار خیس بخوره بعد آسیب کن قشنگ پوربشه بزار تو مشما فریز صاف کن فریزر منم بادوم یکم داشتم خیس کردم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 👶🏻 مامان مهدیار 👶🏻 ۱ سالگی
مامان 💙🩵لوبیا مامان 💙🩵لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری