حریره بادوم و چجوری درست می کنین؟

۱ پاسخ

بادوم و میریزم تو آبجوش یکم تا پوستش راحت کنده بشه بعد میریزم تو آسیاب با اندازه چندتا قاشق آب و میکسش میکنم تا مثل شیربادوم بشه بعد با آرد برنج میذارم‌رو حرارت تا غلیظ بشه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 👶🏻 مامان مهدیار 👶🏻 ۱ سالگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی