۲ پاسخ

من دیگه سرلاکشو میدم

سلام خانمی من بادام رو در حد 5/6دقیقه توی اب جوش خیس میدادم پوستش راحت جدامیشه و بعد رنده ریز کنید که پودری بشه تو فرنی بریزید بدید بخوره

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵لوبیا مامان 💙🩵لوبیا ۱۳ ماهگی