۴ پاسخ

بله.دوسر بگیر

خاصیت ارد برنجه، تا وقتی قاشق بخوره اب میندازه

رقیق درست نکن یه کم سفت درست کن

توش جو دوسر پرک هم بریز

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵لوبیا مامان 💙🩵لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی