دکترم گفت 36 هفته 2600 نرماله
خوبه بنظرم
برای۴هفتع زیاد وزن نگرفته تخم مرغ آبپز و بستنی معجون زیاد بخور
خوبه عزیزم مهم اینه سالمه بدنیا بیاد زود وزن میگیره
برای منم سی و هفت هفته دقیق ۲۸۰۰ هست ، دکتر گفت خوبه
توی ۴ هفته کم وزن گرفته
فرنی و آجیل زیاد بخور ، بازم از دکترت بپرس شاید اوک باشه
باید حداقل ۳۲۰۰ میبود الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.