۶ پاسخ

دکترم گفت 36 هفته 2600 نرماله
خوبه بنظرم

برای۴هفتع زیاد وزن نگرفته تخم مرغ آبپز و بستنی معجون زیاد بخور

خوبه عزیزم مهم اینه سالمه بدنیا بیاد زود وزن میگیره

برای منم سی و هفت هفته دقیق ۲۸۰۰ هست ، دکتر گفت خوبه

توی ۴ هفته کم وزن گرفته
فرنی و آجیل زیاد بخور ، بازم از دکترت بپرس شاید اوک باشه

باید حداقل ۳۲۰۰ میبود الان

سوال های مرتبط

مامان 🌼مهناخانوم🌼 مامان 🌼مهناخانوم🌼 ۱ ماهگی
مامان رونیکا و آرسام مامان رونیکا و آرسام ۱ ماهگی