مامانا بعد از انومالی تا سونو وزن دیگ سونویی نداریم؟

۶ پاسخ

من بعدانومالی هیچ سونویی نرفتممم فقط جای دکترم که رفتم برای تاریخ ازمایش خودش چک کردم

سونو وزن کیه؟

نه ولی من خودم ۲۵ هفته یبار رفتم دلتنگ دخترم بودم

نه عزیزم

نه گلم

نه فقط فکر کنم سونو رشد جنین هفته۳۲باید انجام بشه

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری